Всього за червень 2025 року до райдержадміністрації на розгляд та опрацювання надійшло 127 звернень громадян.
З них надійшло: поштою (електронною поштою) - 2, на особистому прийомі отримано 3 звернення, за допомогою засобів телефонного зв’язку - 1, через органи державної влади України вищого рівня - 1, а саме: Секретаріат Кабінету Міністрів України - 1. За ознакою надходження: первинні - 7; за суб’єктом: індивідуальні - 7; за типом: листи - 1, усні - 4, електронні - 2; за видом звернення: заява (клопотання) - 6, скарга - 1; за статтю авторів звернення: чоловіків - 6, жінок - 1. За соціальним станом звернулося: пенсіонер - 3; безробітний - 2, робітник - 2; за категорією: учасник бойових дій - 2, одинока мати - 1.
У даних зверненнях громадян порушено всього 7 питань, з яких питань соціального захисту населення - 3, що становить 43% від загальної кількості; праці і заробітної плати - 1 (14%), комунального господарства - 1 (14%), аграрної політики і земельних відносин - 1 (14%), обороноздатності, суверенітету, міжнародних та міжнаціональних відносин - 1 (14%).
За результатами розгляду: надано роз’яснення - 4, вирішено позитивно - 1, направлено за належністю відповідно до частини 3 статті 7 Закону України «Про звернення громадян» - 1, у стадії розгляду - 1.
Через державну установу «Урядовий контактний центр» надійшло 79 звернень. Серед загальної кількості громадян, які звернулися до Урядового контактного центру, 23 належать до пільгових категорій населення, а саме: внутрішньо переміщені особи – 12, особа з інвалідністю ІІ групи - 1, особа з інвалідністю ІІІ групи - 4, учасник бойових дій - 1, ветеран праці - 1, багатодітна сім’я - 3, дитина війни - 1. Серед 79 питань, порушених громадянами у зверненнях до Урядового контактного центру, чільне місце займають питання соціального захисту населення - 27, комунального господарства - 22, будівництва та благоустрою - 9, аграрної політики і земельних відносин - 4, охорони здоров’я - 3, культури, мовної політики, туризму, процесу декомунізації - 3, діяльності посадових і службових осіб - 2, надзвичайні ситуації - 2, житлової політики - 1, освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності - 1, пенсійне забезпечення - 1, діяльності органів виконавчої влади - 1, призов на військову службу - 1, екології та природних ресурсів - 1, міграції, громадянства - 1. За результатами їх розгляду надано роз’яснення - 36, вирішено позитивно - 30, у стадії розгляду - 13.
З багатоканальної телефонної лінії «Гаряча лінія голови Дніпро-петровської обласної державної адміністрації» надійшло 41 звернення. Серед загальної кількості громадян, які звернулися до Гарячої лінії голови Дніпропетровської облдержадміністрації, 6 належать до пільгових категорій, а саме: внутрішньо переміщена особа - 4, особа з інвалідністю ІІ групи - 1, ветеран праці - 1. З 41 питання, порушеного у вищезазначених зверненнях громадян, до питань комунального господарства належить 18, соціального захисту населення - 8, діяльності службових осіб - 6, аграрної політики і земельних відносин - 2, житлової політики - 1, будівництва та благоустрою – 1, побутові справи - 1, охорони здоров’я - 1, освіти, науки, інтелектуальної власності - 1, сім’я, діти, молодь, гендерна рівність, неналежне виконання батьківських обов’язків - 1, екології та природних ресурсів - 1. За результатами їх розгляду вирішено позитивно - 12, надано роз’яснення - 18, у стадії розгляду - 11.
Райдержадміністрацією вживаються всі необхідні заходи щодо забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного і своєчасного розгляду звернень громадян, надання письмових відповідей авторам звернень в терміни, встановлені чинним законодавством.
Відділ по роботі зі зверненнями
громадян апарату Кам’янської
райдержадміністрації