Зручність в обслуговуванні від АТ "Дніпропетровськгаз": для споживачів газу регіону запрацював оновлений кол-центр
опубліковано 15 серпня 2023 року о 13:55

Відтепер клієнти Дніпропетровськгазу можуть отримати детальні консультації в оновленому кол-центрі. Кваліфіковані спеціалісти газорозподільної компанії готові відповісти на всі звернення клієнтів, а також надати професійну допомогу у вирішенні будь-яких газових питань.

Більше ніякої плутанини в контактах. Один дзвінок = кваліфікована консультація + відповіді щодо споживання та розподілу газу.

Це зручно та просто. Переконайтеся самі:

∙ 066-300-2-888 (Vodafone);

∙ 098-300-2-888 (Kyivstar);

∙ 093-300-2-888 (Lifecell);

∙ 057-708-01-87 (Укртелеком);

∙ 056-747-36-35 (Укртелеком).

Дзвінки приймаються з 08:00 до 19:00 у робочі дні, а також вихідні, якщо вони випадають на календарну дату з 1 по 5 число місяця.

АТ "Дніпропетровськгаз" вдосконалює сервіси задля комфорту споживачів!

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux