Фахівці газорозподільної компанії регіону готові відповісти на всі запитання споживачів природного газу Дніпропетровщини, надати детальну інформацію про послуги та допомогти оформити всі необхідні документи.
У листопаді 26,3 тисячі клієнтів компанії отримали професійну допомогу від менеджерів Дніпропетровської філії «Газмережі»:
∙ 6,7 тисяч споживачів зателефонували до контакт-центру;
∙ 19,6 тисяч – відвідали Центри обслуговування в області.
Центри обслуговування клієнтів у регіоні – це місце, куди можуть прийти споживачі газу Дніпропетровщини та отримати такі послуги:
- приєднання до газорозподільної системи;
- реконструкція/будівництво системи газопостачання;
- переоформлення рахунку;
- відновлення газопостачання;
- повірка/ремонт лічильників газу;
- техобслуговування газових мереж та приладів в квартирі/будинку;
- діагностика/техобслуговування/ремонт/установка газового обладнання;
- комплексна послуга з заміни газової плити та інше.
Адреси, графік роботи Центрів обслуговування клієнтів, номери контакт-центру можна переглянути на офіційній сторінці газорозподільної компанії області у розділі «Контакти»: https://dnp.grmu.com.ua/контакти/.
Фахівці Дніпропетровської філії "Газмережі" готові допомогти кожному клієнту!
Пресцентр
Дніпропетровської філії
ТОВ «Газорозподільні мережі України»
email: press.dnp@grmu.com.ua
тел. контакт-центру для споживачів:
066-300-2-888 (Vodafone);
098-300-2-888 (Kyivstar);
093-300-2-888 (Lifecell);
057-708-01-87 (Укртелеком);
056-747-36-35 (Укртелеком).