Зручність, швидкість, комфорт — саме за це споживачі Дніпропетровщини обирають особистий кабінет https://my.grmu.com.ua/. Адже з його допомогою можна дистанційно вирішити багато питань, які стосуються розподілу газу. Вже понад 88 тис. клієнтів Дніпропетровської філії «Газмережі» оцінили переваги даного онлайн-сервісу.
В особистому кабінеті клієнти можуть:
- сплачувати онлайн рахунки за розподіл газу та техобслуговування внутрішньобудинкових газових мереж;
- передавати показання газового лічильника;
- завантажувати електронні квитанції за поточний та попередні періоди;
- переглядати історії розрахунків;
- додавати безліч особових рахунків до одного профілю тощо.
Якщо споживач досі не зареєстрований в особистому кабінеті, зробити це доволі просто і займає усього кілька хвилин. Важливо дотримуватися наступної інструкції:
1. Перейти за посиланням - https://my.grmu.com.ua/register та обрати «Дніпропетровська філія».
2. Ввести номер особового рахунку, що починається з 0320 та перші три літери прізвища власника особового рахунку.
3. Вказати свій e-mail та підтвердити реєстрацію у листі, що надійде на вказану електронну пошту.
4. Сформувати пароль для входу в особистий кабінет і запам'ятати його.
Особистий кабінет «Газмережі» - зручний та доступний сервіс для мешканців Дніпропетровщини.
Пресцентр
Дніпропетровської філії
ТОВ «Газорозподільні мережі України»
email: press.dnp@grmu.com.ua
тел. контакт-центру для споживачів:066-300-2-888 (Vodafone);
098-300-2-888 (Kyivstar);
093-300-2-888 (Lifecell);
057-708-01-87 (Укртелеком);
056-747-36-35 (Укртелеком).