По три витоки газу – стільки у середньому виявляють та усувають фахівці Дніпропетровської філії «Газмережі» під час технічного обслуговування на газових мережах спільної власності у багатоквартирних будинках. А це пряма загроза безпеці споживачів, а також стабільності розподілу природного газу.
Наявність газу в оселі — це комфорт та зручність, проте використання цього ресурсу потребує регулярного контролю. Витоки блакитного палива можуть призвести до нещасних випадків, пожеж або вибухів. Саме тому техобслуговування внутрішньобудинкових газових мереж за межами квартир мешканців, тобто у під'їздах та фасадах будинків, є обов'язковою послугою. Минулого року це питання остаточно було законодавчо врегульоване.
Під час виконання техобслуговування фахівці Дніпропетровської філії «Газмережі» у багатоквартирних будинках:
• проводять техобслуговування внутрішньобудинкової системи газопостачання і технічних пристроїв;
• перевіряють на герметичність внутрішньобудинкову системи газопостачання;
• усувають виявлені витоки газу;
• повторно перевіряють мережу на герметичність.
Оплата за даний вид робіт нараховується споживачам Дніпропетровщини лише один раз на 3 або 5 років, залежно від строку експлуатації мереж. Це платіж за максимальний рівень безпеки для мешканців багатоквартирних будинків області.
Вчасне та регулярне техобслуговування системи газопостачання - стабільний розподіл блакитного палива до осель мешканців багатоповерхівок!
Пресцентр
Дніпропетровської філії
ТОВ «Газорозподільні мережі України»
email: press.dnp@grmu.com.ua
тел. контакт-центру для споживачів:
066-300-2-888 (Vodafone);
098-300-2-888 (Kyivstar);
093-300-2-888 (Lifecell);
057-708-01-87 (Укртелеком);
056-747-36-35 (Укртелеком).