Надали неправильні покази? ДТЕК Дніпровські електромережі підкаже, що робити
опубліковано 04 серпня 2025 року о 10:28

Сьогодні стартує новий період передачі показів лічильника електроенергії ДТЕК Дніпровські електромережі. З цими даними енергетики розрахують фактичний обсяг електроспоживання за місяць, а постачальники сформують коректні платіжки. Але що робити, якщо ви випадково надіслали неправильні покази? Не панікувати й виправити помилку до 3 серпня за інструкцією нижче. 

Якщо ви передавали в чат-боті ДТЕК Дніпровські електромережі у Viber або Telegram покази і помітили в них помилку, ви можете одразу повторно внести в чат-бот правильні покази – система зафіксує ті дані, які були отримані останніми.

У випадку, коли надіслані вами покази є меншими за попередні або перевищують допустимий для вашої оселі ліміт – чат-бот попросить надати фотографію лічильника для підтвердження даних.

На фото мають бути чітко видно:

  • покази лічильника,
  • серійний номер,
  • зони споживання (для Лічильника «День-Ніч»).

Щоб перевірити, чи покази вже відкориговані, у чат-боті ДТЕК Дніпровські електромережі натисніть кнопку «Меню», далі – «Передати покази» й оберіть адресу об'єкта. Ви отримаєте повідомлення з останніми (тобто оновленими) показами.

Передавайте коректні покази лічильника протягом двох останніх днів поточного і перших трьох днів наступного місяця – і платіть лише за той обсяг електроенергії, який дійсно спожили.

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux