Споживачі природного газу Дніпропетровщини завжди можуть звернутися до фахівців газорозподільної компанії області у Центри обслуговування клієнтів. Кваліфіковані працівники Дніпропетровської філії «Газмережі» допоможуть вирішити питання, що стосуються розподілу природного газу. А саме:
- коригування персоніфікованих даних споживачів;
- повірка/ремонт лічильників газу;
- укладання договору розподілу природного газу з новим власником;
- оформлення документів/продовження дії технічних умов на реконструкцію газових мереж;
- оформлення документів для підключення до газорозподільної системи;
- укладення договорів на технічне обслуговування внутрішніх газових мереж та приладів в оселі споживачів.
У квітні 25,6 тис. споживачів газу області звернулися до газорозподільної компанії області:
• 13,5 тис. — відвідали Центри обслуговування клієнтів на Дніпропетровщині;
• 12,1 тис. — скористалися послугами контакт-центру.
Дніпропетровська філія «Газмережі» нагадує, у регіоні працюють 24 Центри обслуговування клієнтів.
Графік роботи:
пн-чт з 8:00 до 17:00,
пт з 8:00 до 15:45,
сб, нд - вихідні дні
Зверніть увагу! Центри обслуговування клієнтів Дніпропетровської філії «Газмережі» не працюють під час повітряної тривоги.
Пресцентр
Дніпропетровської філії
ТОВ «Газорозподільні мережі України»
email: press.dnp@grmu.com.ua
тел. контакт-центру для споживачів:066-300-2-888 (Vodafone);
098-300-2-888 (Kyivstar);
093-300-2-888 (Lifecell);
057-708-01-87 (Укртелеком);
056-747-36-35 (Укртелеком).