Дніпропетровська філія «Газмережі» рекомендує споживачам блакитного палива регулярно проводити технічне обслуговування внутрішніх газових мереж. Це дозволить бути впевненими у справності та надійності газового устаткування. Відсутність технічного обслуговування газових мереж в оселі — це не лише ризик для життя, а й причина, через яку газопостачання не буде відновлено після витоку або поломки. Це передбачено Правилами технічної експлуатації систем газопостачання.
З початку 2025 року майже 4 тисячі споживачів газу області уклали договори з Дніпропетровською філією «Газмережі» на проведення технічного обслуговування (ТО) газового обладнання у своїх оселях.
Під час ТО газових мереж та приладів в оселі фахівці Дніпропетровської філії «Газмережі» виконують повний комплекс робіт, зокрема:
• перевіряють герметичність системи газопостачання;
• оглядають і чистять пальники;
• перевіряють автоматику безпеки;
• перевіряють систему на можливі витоки газу та усувають їх;
• контролюють справність арматури.
Працівники газорозподільної компанії Дніпропетровщини мають усі дозвільні документи та сертифіковане обладнання для проведення таких робіт.
Замовити послугу можна у відділі технічного обслуговування компанії та у найближчих Центрах обслуговування клієнтів. Адреси можна дізнатися у Фейсбук, написавши у месенджер на сторінку компанії: https://www.facebook.com/dnp.naftogaz.
Важливо! Технічне обслуговування внутрішніх газових мереж, тобто тих, які знаходяться у помешканнях споживачів і обслуговування внутрішньобудинкових газових мереж у багатоквартирних будинках та гуртожитках, які є спільною власністю мешканців, є двома абсолютно різними послугами!
Пресцентр
Дніпропетровської філії
ТОВ «Газорозподільні мережі України»
email: press.dnp@grmu.com.ua
тел. контакт-центру для споживачів:066-300-2-888 (Vodafone);
098-300-2-888 (Kyivstar);
093-300-2-888 (Lifecell);
057-708-01-87 (Укртелеком);
056-747-36-35 (Укртелеком).