Дніпропетровська філія «Газмережі» завжди дбає про своїх клієнтів, тому щодня знаходиться з ними на зв'язку. З понеділка по п'ятницю спеціалісти компанії консультують споживачів по телефону, приймають у Центрах обслуговування клієнтів, відповідають на повідомлення у соцмережах.
У минулому році менеджери Дніпропетровської філії "Газмережі" надали кваліфіковану допомогу майже 300 тис. клієнтів, зокрема опрацьовано:
- 223,6 тис. звернень до Центрів обслуговування клієнтів;
- 75,7 тис. дзвінків до контакт-центру.
Газорозподільна компанія регіону нагадує, що 25 Центрів обслуговування клієнтів працюють по всій області, аби допомогти споживачам природного газу з:
- передачею чи коригуванням показань лічильника;
- замовленням технічного обслуговування газових мереж в оселі;
- реконструкцією, ремонтом чи підключенням до газорозподільної системи;
- оформленням інших послуг.
Також клієнти можуть скористатися послугами контакт-центру.
Дізнатися адреси Центрів обслуговування клієнтів або номери телефонів можна на офіційному сайті Дніпропетровської філії «Газмережі» у розділі «Контакти»: https://dnp.grmu.com.ua/контакти/.
Пресцентр
Дніпропетровської філії
ТОВ «Газорозподільні мережі України»
email: press.dnp@grmu.com.ua
тел. контакт-центру для споживачів:
066-300-2-888 (Vodafone);
098-300-2-888 (Kyivstar);
093-300-2-888 (Lifecell);
057-708-01-87 (Укртелеком);
056-747-36-35 (Укртелеком).