Забезпечення безперебійного та безаварійного розподілу газу своїм клієнтам – пріоритет у роботі Дніпропетровської філії «Газмережі». Особливу увагу фахівці приділяють технічному обслуговуванню внутрішньобудинкових систем газопостачання у багатоквартирних будинках, адже від справного стану цих мереж напряму залежить безпека мешканців та надійність газопостачання в кожну оселю.
Під час обстеження газовики виконують:
- планове випробування систем на щільність;
- перевірку футлярів та технічне обслуговування запірних пристроїв на газопроводах з перевіркою їх працездатності;
- усунення витоків газу з повторною перевіркою мереж на герметичність.
Технічне обслуговування внутрішньобудинкових газових мереж виконується раз на 3 або 5 років залежно від терміну їх експлуатації. Мешканці багатоквартирних будинків, де вже виконали роботи, отримали квитанції для оплати послуги. Сплатити клієнти компанії можуть через:
- особистий кабінет «Газмережі»: https://my.grmu.com.ua/;
- онлайн-банкінг (Приват24, Ощад та інші);
- відділення банків або каси Укрпошти;
- сервіси самообслуговування EasyPay;
- єдина система комунальних розрахунків «НОВА-КОМ» (лише для мешканців Інгулецького району м. Кривий Ріг).
Призначення платежу: технічне обслуговування ВБСГ, особовий рахунок (0320..), адреса (назви міста, вулиці, № будинку, квартири), ПІБ власника газифікованого помешкання.
Даний вид робіт стосуються лише багатоквартирних будинків. Власники приватних будинків, як і раніше, можуть укладати договори на техобслуговування внутрішніх газових мереж і приладів самостійно в Центрах обслуговування клієнтів на Дніпропетровщині.
Пресцентр
Дніпропетровської філії
ТОВ «Газорозподільні мережі України»
email: press.dnp@grmu.com.ua
тел. контакт-центру для споживачів:066-300-2-888 (Vodafone);
098-300-2-888 (Kyivstar);
093-300-2-888 (Lifecell);
057-708-01-87 (Укртелеком);
056-747-36-35 (Укртелеком).