Дніпропетровська філія «Газмережі» забезпечує стабільний розподіл природного газу на території Дніпропетровської області (крім м. Дніпро та м. Кривий Ріг). Аварійно-диспетчерська служба працює цілодобово, гарантуючи безпеку споживачам та оперативно реагуючи на виклики за номером 104. Щоденно менеджери компанії допомагають клієнтам вирішувати питання, пов'язані з доставкою газу, та раді вітати їх у Центрах обслуговування клієнтів по регіону.
Графік роботи на свята
У новорічні свята філія працює у звичному режимі. Усі 35 аварійних бригад готові гарантувати безпеку навіть у новорічну ніч, миттєво реагуючи на екстрені виклики.
31-го грудня 2024 року та 1-го січня 2025 року Центри обслуговування клієнтів працюватимуть з 08:00 до 17:00.
У Центрах обслуговування клієнтів нададуть фахові консультації та забезпечать якісне обслуговування для кожного відвідувача.
Послуги, доступні у ЦОК:
- консультації щодо стану особового рахунку;
- допомога реєстрації в особистому кабінеті;
- замовлення комплексних послуг;
- оформлення договорів на техобслуговування;
- прийом заяв на переоформлення рахунків, реконструкцію або повернення переплат тощо.
Знайти найближчий Центр обслуговування можна тут: https://dnp.grmu.com.ua/контакти/.
Пресцентр
Дніпропетровської філії
ТОВ «Газорозподільні мережі України»
email: press.dnp@grmu.com.ua
тел. контакт-центру для споживачів:
066-300-2-888 (Vodafone);
098-300-2-888 (Kyivstar);
093-300-2-888 (Lifecell);
057-708-01-87 (Укртелеком);
056-747-36-35 (Укртелеком).