Газорозподільна компанія Дніпропетровщини піклується про безпеку та зручність своїх клієнтів. Для мешканців приватних будинків є можливість перенести лічильник з середини оселі на вулицю, що допомагає спростити доступ до нього для контролю та обслуговування. Дніпропетровська філія «Газмережі» пропонує звернутися до Центрів обслуговування клієнтів, які працюють по всій області, й швидко та зручно замовити дану послугу.
Щоб перенести лічильник, потрібно виконати кілька простих кроків.
Крок 1: Підготовка необхідних документів.
Споживачу природного газу знадобляться: паспорт, ІПН, документи, що підтверджують право власності на об'єкт реконструкції, технічний паспорт на оселю, паспорти на газове обладнання, план газопостачання та акт перевірки ДВК.
Крок 2: Візит до Центру обслуговування клієнтів.
Необхідно обрати найближчий Центр обслуговування клієнтів Дніпропетровської філії «Газмережі» та відвідати його. Дізнатися адреси та графік роботи можна на офіційному сайті компанії у розділі «Контакти» – https://dnp.grmu.com.ua/.
Крок 3: Оформлення заяви на реконструкцію систем газопостачання.
Фахівці ЦОКу на місці нададуть клієнту зразок необхідної заяви на проведення реконструкції системи газопостачання. Персональний менеджер супроводжуватиме весь процес виконання даної реконструкції, допоможе з оформленням документів та проконсультує щодо всіх питань, що цікавлять.
Графік роботи Центрів обслуговування клієнтів на Дніпропетровщині:
- понеділок – четвер, з 8.00 до 17.00, без обідньої перерви;
- п'ятниця, з 08.00 до 15.45, без обідньої перерви;
- субота та неділя – вихідні дні.
Адреси можна дізнатися у Фейсбук, написавши у месенджер на сторінку компанії: https://www.facebook.com/dnp.naftogaz.
Пресцентр
Дніпропетровської філії
ТОВ «Газорозподільні мережі України»
email: press.dnp@grmu.com.ua
тел. контакт-центру для споживачів:066-300-2-888 (Vodafone);
098-300-2-888 (Kyivstar);
093-300-2-888 (Lifecell);
057-708-01-87 (Укртелеком);
056-747-36-35 (Укртелеком).