Дніпропетровська філія «Газмережі»: як перенести газовий лічильник на вулицю
опубліковано 11 вересня 2025 року о 09:13

Газорозподільна компанія Дніпропетровщини піклується про безпеку та зручність своїх клієнтів. Для мешканців приватних будинків є можливість перенести лічильник з середини оселі на вулицю, що допомагає спростити доступ до нього для контролю та обслуговування. Дніпропетровська філія «Газмережі» пропонує звернутися до Центрів обслуговування клієнтів, які працюють по всій області, й швидко та зручно замовити дану послугу. 

 

Щоб перенести лічильник, потрібно виконати кілька простих кроків. 

 

Крок 1: Підготовка необхідних документів. 

Споживачу природного газу знадобляться: паспорт, ІПН, документи, що підтверджують право власності на об'єкт реконструкції, технічний паспорт на оселю, паспорти на газове обладнання, план газопостачання та акт перевірки ДВК.   

 

Крок 2: Візит до Центру обслуговування клієнтів. 

Необхідно обрати найближчий Центр обслуговування клієнтів Дніпропетровської філії «Газмережі» та відвідати його. Дізнатися адреси та графік роботи можна на офіційному сайті компанії у розділі «Контакти» – https://dnp.grmu.com.ua/.    

 

Крок 3: Оформлення заяви на реконструкцію систем газопостачання. 

Фахівці ЦОКу на місці нададуть клієнту зразок необхідної заяви на проведення реконструкції системи газопостачання. Персональний менеджер супроводжуватиме весь процес виконання даної реконструкції, допоможе з оформленням документів та проконсультує щодо всіх питань, що цікавлять.  

 

Графік роботи Центрів обслуговування клієнтів на Дніпропетровщині:

- понеділок – четвер, з 8.00 до 17.00, без обідньої перерви;

- п'ятниця, з 08.00 до 15.45, без обідньої перерви;

- субота та неділя – вихідні дні.

 

Адреси можна дізнатися у Фейсбук, написавши у месенджер на сторінку компанії: https://www.facebook.com/dnp.naftogaz.

Пресцентр
Дніпропетровської філії

ТОВ «Газорозподільні мережі України»



email: 
press.dnp@grmu.com.ua

тел. контакт-центру для споживачів:
▪066-300-2-888 (Vodafone);

▪098-300-2-888 (Kyivstar);

▪093-300-2-888 (Lifecell);

▪057-708-01-87 (Укртелеком);

▪056-747-36-35 (Укртелеком).

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux