Центри обслуговування клієнтів на Дніпропетровщині – місце, де кожен відвідувач отримує турботу та супровід персонального менеджера — від першого звернення до повного вирішення питання з розподілу блакитного палива.
Фахівці компанії допоможуть з:
- передачею, коригуванням показань газового лічильника та оформленням заяви на його повірку;
- переоформленням номера особового рахунку на нового власника;
- питаннями розрахунків за розподіл газу;
- оформленням послуги на технічне обслуговування газових мереж та приладів в оселі споживача;
- реконструкцією, заміною, ремонтом газових мереж та обладнання тощо.
З початку 2025 року менеджери Центрів обслуговування клієнтів опрацювали понад 172 тис. звернень споживачів природного газу по всій області.
Всього у регіоні відкриті 24 Центри обслуговування клієнтів. Адреси можна дізнатися у Фейсбук, написавши у месенджер на сторінку компанії: https://www.facebook.com/dnp.naftogaz.
Графік роботи:
пн-чт з 8:00 до 17:00,
пт з 8:00 до 15:45,
сб, нд - вихідні
Зверніть увагу! У разі повітряної тривоги обслуговування тимчасово призупиняється.
Пресцентр
Дніпропетровської філії
ТОВ «Газорозподільні мережі України»
email: press.dnp@grmu.com.ua
тел. контакт-центру для споживачів:066-300-2-888 (Vodafone);
098-300-2-888 (Kyivstar);
093-300-2-888 (Lifecell);
057-708-01-87 (Укртелеком);
056-747-36-35 (Укртелеком).