Всього за квітень 2025 року до Кам’янської райдержадміністрації на розгляд та опрацювання надійшло 87 звернень громадян.
Через органи державної влади України вищого рівня - 2 звернення, а саме: державну установу «Урядовий контактний центр» - 1, Дніпропетровську обласну державну адміністрацію - 1; поштою (електронною поштою) - 1, на особистому прийомі отримано 4 звернення, за допомогою засобів телефонного зв’язку - 1. З вищезазначених 8 звернень за ознакою надходження: первинні - 8; за суб’єктом: індивідуальні - 8; за типом: листи - 1, усні - 6, електронні - 1; за видом звернення: заява (клопотання) - 7, скарга - 1; за статтю авторів звернення: чоловіків - 2, жінок - 6. За соціальним станом звернулося: пенсіонер - 2; робітник - 5, безробітний - 1; за категорією: внутрішньо переміщена особа - 1.
У даних зверненнях громадян порушено всього 8 питань, з яких питань соціального захисту населення - 6, що становить 75% від загальної кількості; комунального господарства - 1 (12,5%), діяльності органів місцевого самоврядування - 1 (12,5%). За результатами розгляду: надано роз’яснення - 6, вирішено позитивно - 1, направлено за належністю відповідно до частини 3 статті 7 Закону України «Про звернення громадян» - 1.
Через державну установу «Урядовий контактний центр» надійшло 54 звернення. Серед загальної кількості громадян, які звернулися до Урядового контактного центру, 12 належать до пільгових категорій населення, а саме: внутрішньо переміщені особи - 6, особа з інвалідністю ІІ групи - 1, особа з інвалідністю ІІІ групи - 2, багатодітна сім’я – 2, одинока мати - 1. Серед 54 питань, порушених громадянами у зверненнях до Урядового контактного центру, чільне місце займають питання соціального захисту населення - 37, комунального господарства - 4, освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності – 3, житлової політики - 2, діяльності органів місцевого самоврядування - 2, дотримання законності, громадського порядку та протидії злочинності, насильство у сім’ї - 3, охорони здоров’я - 1, аграрної політики і земельних відносин - 1, культури, мовної політики, декомунізації - 1. За результатами їх розгляду надано роз’яснення - 39, вирішено позитивно - 6, у стадії розгляду - 9.
З багатоканальної телефонної лінії «Гаряча лінія голови Дніпро-петровської обласної державної адміністрації» надійшло 25 звернень. Серед загальної кількості громадян, які звернулися до Гарячої лінії голови Дніпропетровської облдержадміністрації, 9 належать до пільгових категорій, а саме: внутрішньо переміщена особа - 1, особа з інвалідністю ІІ групи - 4, ветеран праці - 1, одинока мати - 2, багатодітна сім’я - 1. З 25 питань, порушених у вищезазначених зверненнях громадян, до питань соціального захисту населення належать 11, будівництва та благоустрою – 4, питання правосуддя, блокування картки - 1, діяльності службових осіб - 2, архів та статистика - 1, охорона здоров’я - 1, майнові питання - 2, транспортне обслуговування - 1, екології та природних ресурсів - 1, комунального господарства - 1. За результатами їх розгляду вирішено позитивно – 1, надано роз’яснення – 17, у стадії розгляду – 7.
Райдержадміністрацією вживаються всі необхідні заходи щодо забезпечення кваліфікованого, неупередженого, об’єктивного і своєчасного розгляду звернень громадян, надання письмових відповідей авторам звернень в терміни, встановлені чинним законодавством.
Відділ по роботі зі зверненнями громадян апарату Кам’янської райдержадміністрації