Інформаційна довідка відділу по роботі зі зверненнями громадян апарату Кам'янської райдержадміністрації
Кам’янська райдержадміністрація, опубліковано 09 грудня 2024 року о 12:37

Всього за листопад 2024 року до райдержадміністрації на розгляд та опрацювання надійшло 136 звернень.

Кількість звернень, які надійшли через органи державної влади України вищого рівня, мешканців району становить 38 звернень, з них: поштою (електронною поштою) - 6, на особистому прийомі отримано 2 звернення, за допомогою засобів телефонного зв’язку - 25, через органи державної влади вищого рівня - 5, а саме: Офіс Президента України – 2, Дніпропетровську обласну державну адміністрацію - 3. За ознакою надходження: первинні - 37, дублетне - 1; за суб’єктом: індивідуальні - 38; за типом: листи - 6, усні - 27, електронні - 5; за видом звернення: заява - 6, скарга - 32; за статтю авторів звернення: чоловіків - 13, жінок - 25. За соціальним станом звернулося: робітник - 29, селянин - 2; пенсіонер - 6, безробітний - 1; за категорією: внутрішньо переміщена особа – 2,член сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України - 1.

У зверненнях громадян порушено всього 40 питань, з яких питань комунального господарства - 33, що становить 82,5% від загальної кількості; обороноздатності, суверенітету, міждержавних і міжнаціональних відносин – 2 (5%), соціальної політики, соціального захисту населення – 1 (2,5%), сім’ї та гендерної політики, захисту прав дітей – 1 (2,5%), діяльності органів місцевого самоврядування - 1 (2,5%); освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності - 1 (2,5%); транспорту і зв’язку - 1 (2,5%).

За результатами розгляду: надано роз’яснення - 4, направлено за належністю відповідно до вимог частини 3 статті 7 Закону України «Про звернення громадян» - 4, вирішено позитивно - 3, у стадії розгляду - 27.

Через державну установу «Урядовий контактний центр» надійшло 70 звернень. З числа громадян, які належать до пільгових категорій, звернулися: військовослужбовець – 1, внутрішньо переміщені особи – 9, багатодітна сім’я – 7, одинока мати – 2, особа з інвалідністю ІІ групи – 3, особа з інвалідністю ІІІ групи – 3. Серед питань, порушених громадянами до державної установи, чільне місце займають питання соціального захисту населення, будівництва та благоустрою, освіти, охорони здоров’я, діяльності посадових і службових осіб, житлової політики. За результатами їх розгляду вирішено позитивно – 49, надано роз’яснення – 15, у стадії розгляду – 6.

З багатоканальної телефонної лінії «Гаряча лінія голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації» надійшло 28 звернень. З числа громадян, які належать до пільгових категорій, звернулися: учасник бойових дій – 1, внутрішньо переміщені особи – 3, особа з інвалідністю ІІ групи – 2, багатодітна сім’я – 1, одинока мати - 2. Питання, порушені у зверненнях громадян, належать до питань соціального захисту, охорони здоров’я, комунального господарства, екології та природних ресурсів. За результатами їх розгляду вирішено позитивно – 12, надано роз’яснення – 12, у стадії розгляду – 4.

Всі звернення громадян, які надійшли до райдержадміністрації вчасно опрацьовані та надані відповіді в терміни згідно з чинним законодавством.



Відділ по роботі зі зверненнями громадян

апарату райдержадміністрації

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux